Зареждане...

loading

Как да върна продукт?

Продуктите могат да бъдат върнати с куриер, в рамките на 30 дни от датата на доставка на поръчката, придружена от фактура за покупка, за поръчки, които ще бъдат доставени от 26.11.2021 г. За да поискате Връщане, трябва да влезете в своя клиентски акаунт в LCWaikiki. Ако сте избрали Плащане при доставка, е необходимо да въведете данните за банковата сметка, за да Ви бъде възстановена стойността на връщането.

Продуктите са ваша отговорност, докато не бъдат доставени в склада на LC Waikiki, моля, уверете се, че са правилно опаковани и не могат да бъдат повредени при транспортиране.

Всички върнати продукти ще бъдат проверени при доставка в склада на LC Waikiki. Ако не попада в условията на връщане (липсва фактура, продуктите са повредени или износени и т.н.), ние имаме право да откажем връщането и да не обработим възстановяването на стойността на продуктите.


Процес на връщане

1. Продуктите могат да бъдат върнати заедно с фактура след попълване на формуляра за връщане, който ще намерите на гърба.

2. Във формуляра за връщане, моля, изберете продуктите, които искате да върнете, броя на продуктите, които искате да върнете, и изберете причината за връщането.

3. Ако вече не разполагате с фактурата, можете да я разпечатате от Вашия онлайн акаунт, отворен на сайта ни в секция „Моите поръчки“.

4. За да поискате Връщане, е необходимо да влезете в своя клиентски акаунт в LCWaikiki. Ако сте избрали Плащане при доставка, е необходимо да въведете данните за банковата си сметка, за да Ви бъде възстановена стойността на връщането.

5. Заявката за връщане трябва да бъде попълнена от вашия акаунт, отворен на нашия уебсайт.
6. След като създадете заявката за връщане, куриерът ще се свърже с вас в следващите 48 часа, за да вземе пратката.

Когато имате ваучера за връщане в колета, трябва да следвате стъпките по-долу.

1. Можете да получите достъп до формуляра за връщане на DPD на връзката: https://voucher.dpd.ro/
· Попълнете всички задължителни полета. Номерът на ваучера за връщане може да бъде намерен във формуляра за връщане вътре в пакета и е във формат "RVXXXXXXXXXXXX".
· След като попълните всички полета, изберете бутона "Обади се на куриер".
2. Можете да се обадите на центъра за обслужване на клиенти на DPD на телефон 0318249090, за да заявите връщане въз основа на номера на ваучера за връщане.
· След получаване на вашата заявка от куриерската фирма, пратката за връщане ще бъде взета от вашия адрес
3. Можете да занесете пратката за връщане, заедно с формуляра с ваучера за връщане, в най-близкия офис на DPD.