Зареждане...
Ако нито едно от тези заглавия не е отговор на въпроса, който ще зададете, тогава можете да ни пишете, като използвате формуляра вляво.
Кредитни и дебитни карти и наложен платеж
Плащане с кредитна карта
След като изберете продуктите, които искате да купите, ще трябва да изберете опцията „Плащане с кредитна карта“ на екрана за плащане. След като въведете информацията за кредитната си карта,спазвайки необходимото ниво на сигурност ние ще я комуникираме с вашата банка и ще получим одобрение за плащането .Плащането направено с кредитна карта се потвърждава на момента и поръчките се изпращат за изпълнение веднага .
След изпращане на поръчката плащането ще бъде направено при доставката на пратката директно на куриера.
Плащане чрез LCW Money LCW Money е балансът, дефиниран във вашата сметка, в зависимост от вашите предпочитания, за връщане на вашите покупки с наложен платеж. Идентифицирането на вашите LCW Money във вашата сметка се извършва, след като връщането на вашия продукт бъде прието. Вашите LCW пари във вашата сметка ще бъдат приспаднати от общата сума при следващата ви поръчка. Можете да започнете процеса на прехвърляне на вашите LCW пари по всяко време към вашата банкова сметка чрез BankTransfer/EFT. Отнема средно 5-7 работни дни, за да бъдат отразени вашите LCW Money във вашата сметка.
Информация за доставка
Доставката се извършва с куриерска служба ЕКОНТ.
Цената за доставка при стандартна доставка е 4,90 лв. Минималната стойност на поръчката за безплатна доставка е 50 лева.
Цената за доставка до Офиси на Еконт е 3.90 лв
За всяка поръчка с наложен платеж се заплаща такса от 3.00 лв., в допълнение към таксата за доставка, дори и при акции с Безплатна доставка. Тази допълнителна такса за доставка не подлежи на възстановяване.
Няма да се начислява допълнителна такса към стандартната цена за доставка за всяка поръчка, платена с карта.
Стандартен срок за доставка
Поръчките обикновено се доставят в рамките на 2 до 5 работни дни след приемане на поръчката. Графикът за доставка обикновено се спазва, въпреки че LC WAIKIKI не може да гарантира точност. Във всеки случай, LC WAIKIKI ще положи всички разумни усилия, за да осигури доставката на Продуктите до вас в рамките на 30 дни от датата на приемане.
Проследяване на поръчка
Влезте във вашия акаунт и кликнете върху връзката „Моите поръчки“ под бутона „Моят акаунт“. След това отидете на подробностите за въпросната поръчка и кликнете върху линка „Проследяване на поръчка“, където можете да получите информация за местоположението на поръчката. Ако сте поръчали без регистрация при нас, можете да получите информация за статуса на доставката, като кликнете върху линка „Проследяване на поръчки“ в долния десен ъгъл на всяка страница.
Поръчки, които не могат да бъдат доставени
Поръчки, които не могат да бъдат доставени няколко пъти поради неточна или липсваща информация за адреса и / или невъзможността да се намери получателят на посочения адрес, ще бъдат автоматично върнати на LC Waikiki.
Поръчки, върнати по този начин на LC Waikiki, не могат да бъдат изпратени повторно.
Нов акаунт.
Кликнете върху връзката „Регистрация“ в горния десен ъгъл на екрана на всяка страница. След като въведете своя имейл адрес и парола на следващата страница, въведете валиден номер на мобилен телефон. Вашата регистрация ще бъде завършена , след като въведете кода, изпратен на вашия мобилен телефонен номер. За да ви опознаем по-добре и да ви информираме за нашите специални промоции, можете да попълните подробната информация за акаунта си на страницата на профила.
Забравил/а съм паролата си.
Кликнете върху връзката „Вход“ в горния десен ъгъл на екрана. След като щракнете върху връзката „Забравена парола“ на страницата „Вход“, въведете своя имейл адрес (същия имейл адрес, който сте въвели, за да създадете своя акаунт), след което кликнете върху „Изпрати“. След това ще получите имейл с информация за това как да създадете нова парола.
Актуализирайте информацията за вашия акаунт.
Кликнете върху връзката „Вход“ в горния десен ъгъл на екрана. След като влезете във вашия акаунт, кликнете върху връзката "Моят профил". На страницата „Редактиране на профил“ можете да направите необходимите промени в личните си данни.
Поискайте фактура
Влезте в раздела „Моят акаунт“ на нашия уебсайт и кликнете върху връзката „Моите поръчки“. Когато отворите страницата с подробности за поръчката, просто кликнете върху поръчката, за която искате фактура.
Можете да видите фактурата за поръчка в PDF в горния десен ъгъл на страницата с подробности и да я отпечатате.
Анулиране на поръчка
След като влезете, кликнете върху бутона „Моите поръчки“ чрез раздела „Моят акаунт“, разположен в горния десен ъгъл на всяка страница. Можете да анулирате поръчката си, ако в статуса на поръчката ви пише „Поръчка в очакване на одобрение“.
Ако изпратите поръчката си без отворен акаунт при нас, можете да проследите поръчката си, като кликнете върху връзката „Проследяване на поръчки“, намираща се в горния десен ъгъл на всяка страница.
Проследяване на поръчки
След като влезете, кликнете върху бутона „Моите поръчки“ в раздела „Моят акаунт“, разположен в горния десен ъгъл на екрана. След това отидете на подробностите за въпросната поръчка и като щракнете върху връзката „Проследяване на поръчки“, можете да получите информация за местоположението на поръчката.
Ако сте поръчали без регистрация, можете да получите информация за статуса на доставката, като кликнете върху връзката „Проследяване на поръчки“, която също се намира в горния десен ъгъл на всяка страница.
Смяна на адрес
След като влезете във вашия акаунт, кликнете върху връзката „Моите поръчки“ в раздела „Моят акаунт“, разположен в горния десен ъгъл на всяка страница. Можете да промените данните за адреса за поръчка, която има статус „Поръчка в очакване на одобрение“, „Чакащо плащане“, „Потвърдено“ или „Подготовка“.
Продуктите могат да бъдат върнати с куриер в рамките на 30 дни от датата на доставка на поръчката. За да поискате връщане, трябва да влезете във вашия клиентски акаунт в LCWaikiki. Ако сте избрали Наложен платеж, ще трябва да въведете данните за банковата си сметка, за да бъдат върнатите суми възстановени.
Продуктите са ваша отговорност, докато не бъдат доставени в склада на LC Waikiki, моля, уверете се, че са правилно опаковани и не могат да бъдат повредени при транспортиране.
Всички върнати продукти ще бъдат проверени при доставка в склада на LC Waikiki. Ако не попада в условията за връщане (липсва фактура, продукти са повредени или износени и т.н.), имаме право да откажем връщането и да не обработим възстановяването на сумата за продуктите.
Считано от 10.08.2023 г., за поръчки, чийто метод е Доставка до дома, се прилага такса за връщане от 5.99 лв.
Можете да направите връщане в зависимост от избрания начин на доставка.
- ако за начин на доставка сте избрали офиси на Еконт, връщането можете да направите само в офис на Еконт.
- ако сте избрали начин на доставка - доставка до дома - можете да заявите връщане само като се обадите на куриера на вашия адрес
Процес на връщане
Как мога да заменя продукт?
Продуктите не могат да се заменят нито в онлайн, нито в офлайн магазини.
Срок за възстановяване на сумата
Въпреки че е различно в зависимост от банката , средният срок на възстановяване е 14 дни.
Процедура за възстановяване на сумата
Когато продуктите пристигнат в нашия склад в Румъния, те се проверяват . За продукти годни и приети за връщане сумата ще ви бъде възстановена според начина на плащане: За картови плащания сумата ще бъде възстановена по банковата ви сметка, свързана с вашата карта; За възстановяване на плащания за поръчки платени с наложен платеж ще се свържем с вас, за да въведетеIBAN на вашата банкова сметка , по която ще ви бъде възстановена сумата, или mожете да изберете връщане на парите в онлайн сметката под формата на LCW ПАРИ.
Ще можете да използвате тези пари за извършване на други поръчки или лесно ще можете да ги преведете по банковата си сметка. За да прехвърлите пари от вашата онлайн LCW сметка към вашата банкова сметка, трябва да изпълните следните стъпки:
Изберете LCW MONEY, ако връщате продукти, които са били възстановени при поръчки с наложен платеж. Тази опция не е валидна за плащания с карти. Можете да видите повече подробности за LCW MONEY и как да ги използвате, като отворите секцията LCW MONEY в менюто ПОМОЩ.