Зареждане...

loading

FAQ

FAQ

Какви начини на плащане мога да използвам за поръчка?
Можете да платите за поръчката с кредитна/ дебитна карта или с наложен платеж.

Къде ми е поръчката?
Вашите поръчки се доставят от нашия склад до местната спедиторска компания в рамките на 2-30 дни. Когато вашият местен спедитор получи вашия пакет, можете да проследите поръчката си, като кликнете върху връзката „Проследяване на поръчки“ на страницата с подробности за поръчката. Ако доставката се забави, можете по всяко време да се свържете с представители на „Обслужване на клиенти“ по имейл или телефон.     
                                                                                                                                   
Кога ще ми бъде доставена поръчката?
Поръчката ще бъде доставена на спедитора в рамките на 2-30 дни.

Кой спедитор ще ми достави поръчката?
Вашата поръчка ще бъде доставена чрез куриерската компания Еконт.

Не съм си получил поръчката .Какво трябва да направя ?                                                                                                                                                                                      
Ако не сте си получили поръчката на време можете да се свържете с нашия отдел за клиентско обслужване на телефона даден в менюто " контакт ".

Как мога да поръчам  без да се регистрирам ?
След като добавите продуктите в количката ,продуктите  които искате да купите , можете да кликнете върху „Преглед на количката“ и да продължите с бутона „Завършете поръчката“. Въведете своя имейл адрес в полето под „Продължи като гост“ от дясната страна на екрана. Щракнете върху бутона „Напред“ след въвеждане на информация за доставката. След попълване на данните за плащане, поръчката ще бъде изпратена успешно.

Изпратих поръчка, но искам да добавя / премахна продукти. Какво мога да направя?
За съжаление не е възможно да направите промяна, след като поръчката е изпратена. Можете да я анулирате и да изпратите нова с продуктите, които искате.

Мога ли да преоразмеря даден продукт в моята поръчка?
Не е възможно да се променят данните за поръчката, след като е изпратена. Можете да анулирате поръчката и да изпратите нова с желаните размери.

Мога ли да избера нов продукт, който да замени артикул, който не е бил наличен или е изчерпан, след като направих поръчката?
За съжаление не. Артикулът ще бъде автоматично анулиран, ако не е бил наличен или ако е изчерпан, и ще бъдете автоматично уведомени и компенсирани за това неудобство. След това обаче можете да изпратите нова поръчка за друг продукт.

Мога ли да заменя продукта, след като изпратя поръчката?
За съжаление не разрешаваме замяна на продукти, поръчани от нашите онлайн магазини.

Мога ли да върна поръчката?
Можете да върнете поръчката / продуктите чрез куриерска служба, като вземете предвид политиката за връщане, обяснена тук.
 
Колко дни са необходими, за да бъде обработено извършеното от мен връщане и да ми бъде възстановена сумата?
Въпреки че в зависимост от банката е различно , средният период на възстановяване е 14 дни.

LCW MONEY

LCW Money е алтернативен метод за плащане. По този начин, ако направите връщане, можете да изберете да възстановите стойността на продукта или продуктите не по банковата си сметка, а в LCW money.
 
Тази нова опция в клиентския акаунт позволява да се запазят парите, получени от възстановявания, за да се използват за последващи покупки.
По този начин парите на LCW се състоят от салдото, определено в сметката на потребителя, в зависимост от предпочитанията, за връщане на покупки, направени с плащане при доставка. LCW парите се идентифицират в сметката ви след приемането на връщането на продукта. LCW парите в сметката ще бъдат приспаднати от общата стойност на следващата поръчка.
В същото време можете да превеждате суми от LCW Money по всяко време по сметката си чрез банков превод/EFT. Отнема средно 5-7 работни дни, за да се отразят LCW Money в сметката ви.
Плащането с LCW Money е достъпно за потребители, които имат регистриран акаунт в https://www.lcw.com/ro-RO/RO и са направили поне една поръчка с наложен платеж. Тази опция не е достъпна за клиенти, които са извършили плащания с карта.
Ако балансът на LCW Money не покрива стойността на продуктите в количката, можете да изберете да платите разликата в брой или с дебитна/кредитна карта.

Има ли мита или такси?
Продуктите ще бъдат изпратени от нашия склад в Румъния. Няма да има допълнителни такси.